معاون عمرانی وزیر خواستار توجه شهرداران به موضوع باز پیرایی، زیباسازی فضای شهر و احداث مجموعه های تفریحی و خدماتی در محدوده شهری برای استفاده مطلوب از ظرفیت مسافران و گردشگران گردید
کد خبر: ۱۰۵۱۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ 18 June 2022

‍ به گزارش تابناک مازندران، معاون عمرانی وزیر خواستار توجه شهرداران به موضوع باز پیرایی، زیباسازی فضای شهر و احداث مجموعه های تفریحی و خدماتی در محدوده شهری برای استفاده مطلوب از ظرفیت مسافران و گردشگران گردید

با هماهنگی و همراهی دکتر محمدعلی محسنی  مشکلات شهرهای حوزه انتخابیه در دفتر معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها صورت گرفت.


بر اساس این گزارش، با هماهنگی نماینده مردم منطقه در مجلس،‌ جلسه بررسی مشکلات شهرهای حوزه انتخابیه با حضور شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرهای نوشهر، کلاردشت، چالوس، هچیرود، مرزن‌آباد، پول و کجور در دفتر معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها برگزار شد.

در این‌ جلسه در خصوص مشکلات، کمبودها، فرصتها و ظرفیتهای این شهرها بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقرر گردید در جهت اختصاص وام قرض الحسنه برای پروژه های مهم شهری، تخصیص خودروهای عمرانی و خدماتی، پیگیری طرح های جامع، تفصیلی و هادی توسط دفتر عمران و مطالعات شهری سازمان شهرداری ها و تخصیص کمک های بلاعوض پیگیری های لازم صورت گیرد.

همچنین هر یک از شهرداران به بیان مشکلات شهری و موانع موجود از جمله ترافیک، حوادث غیر مترقبه و بحران سیل، بلند مرتبه سازی، پسماند، چارت سازمانی، ناکارآمدی طرح های شهری، موانع سرمایه گذاری، بروکراسی پیچیده اداری و کمبود امکانات مهار حریق و ... پرداختند.

 دکتر محسنی نیز ضمن انتقاد از عدم توجه کافی مسئولان استانی نسبت به مشکلات غرب مازندران، خواستار پیگیری مشکلات مطرح شده ظرف ۳ ماه آینده گردید.

در پایان جلسه معاون عمرانی وزیر خواستار توجه شهرداران به موضوع باز پیرایی، زیباسازی فضای شهر و احداث مجموعه های تفریحی و خدماتی در محدوده شهری برای استفاده مطلوب از ظرفیت مسافران و گردشگران گردید.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار